İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Kardeşi Tarafından 30 Milyon TL Haraç İsteyen Adam Vuruldu
- Mehmet Demir
- 5 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Haluk Levent’in kardeşi CHP’li belediye operasyonunda gözaltına alındı
- Mehmet Demir
- 26 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Gökkuşağı Tepeleri’nde Çevre Kirliliği: Doğanın Güzellikleri Tehlikede
- Mehmet Demir
- 12 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0