Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
12 medeniyete ait 10 bin eser Beykoz’daki bir evden çıktı! Kaçakçılar serbest kaldı
- Mehmet Demir
- 24 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
E-Ticaretin Gücü: Son 5 Yılda 10,6 Trilyon Liralık Büyüme
- Mehmet Demir
- 18 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Sekiz Tekerlekli Mercedes: Gerçekten Şaşırtıcı Bir Tasarım mı?
- Mehmet Demir
- 29 Nisan 2026
- 2 min read
- 0