Sertifika Aldatmacası: Altınlarını Dolandırıcılara Teslim Etti
Çerkezköy'de yaşayan B.S. isimli kadın, telefonla arayan dolandırıcıların tuzağına düştü. Kendilerini savcı ve polis olarak tanıtan dolandırıcılar, B.S.'ye evdeki altınlarını getirmesi gerektiğini, bunun karşılığında sertifika verileceğini söylediler. Bu sahte vaadere inanan B.S., yaklaşık 550 bin lira değerindeki altınlarını, belirtilen yere teslim etmek üzere evinden çıkardı. Aynı dolandırıcılık yöntemiyle Bağlık Mahallesi'nde yaşayan H.K. isimli kadından da 1 milyon 50 bin lira çalındı. Mağdurların şikayetleri üzerine Çerkezköy İlçe Emniyet Müdürlüğü harekete geçerek özel bir ekip kurdu. Polis, yüzlerce güvenlik kamerasını inceleyerek B.S.'nin bıraktığı altınları alan kişinin E.Ç. (27) olduğunu belirledi. E.Ç., takip altına alındı ve korsan taksi kullanan Ö.F.A. (24) ile birlikte…



