Sağlık Bakanlığı, “Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 Türk vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş olup, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 kişinin ardından, bu vatandaşlarımızdan da gerekli test numuneleri alınmış ve sonuçlarının negatif olduğu tespit edilmiştir. Belirtilen süre boyunca bu kişiler karantinada tutulacaktır. Yapılan sağlık izlemeleri sonucunda şu ana kadar 5 bireyde herhangi bir klinik belirti ya da semptoma rastlanmamıştır.” şeklinde bir açıklama yaptı. Ayrıntılarla ilgili gelişmeler takip edilecektir.
Related Posts
Akdeniz’de İstilacı Türler Tehlikesi: Yerli Balık Popülasyonları Tehdit Altında!
- Mehmet Demir
- 4 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0
130 Yıl Aradan Sonra Tulare Gölü Yeniden Suya Kavuştu: Doğa Mucizesi
- Mehmet Demir
- 14 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0